Leta i den här bloggen

fredag 28 oktober 2011

Dumle Gingerbread

Jag är ett riktigt julfreak, det vet alla som känner mig....älskar allt med julen: tomtar, gran, paket, mat, godis, pyssel, musiken....ja det finns nog inget med julen jag inte älskar.

Älskar att baka lussekatter eller göra julgodis och lyssna på julmusik, det är mys för mig och längtar tills man "kan med" att börja med förberedelserna =).

Har redan köpt 6!!!! olika julmagasin med allt från julmat till julpyssel....har även hunnit prova på Ballerinas nya smak Pepparkaka och den var en riktig hit enligt mig....

och nu har jag även testat denna nyhet: 

Dumle Gingerbread
Har inte riktigt bestämt mig än vad jag tycker, den smakar verkligen pepparkaka och smaken påminner lite om en kolalik pepparkaksdeg....lite skumt och gott på samma gång =).... Men jag känner att det är inget man (jag) kan äta mycket av, lite för sött för min smak tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar