Leta i den här bloggen

söndag 30 oktober 2011

Melkers 3-årstårta (racertårta)

I fredags fyllde en liten kille som heter Melker 3 år, hans mamma kontaktade mig och ville beställa en tårta med bilar på. Melker gillar röda bilar så det fick bli 2 såna.

Tårtan består av en ljus tårtbotten och fyllningarna Hallonmousse och Dumlefluff.






I går så firade vi lite Halloween här hemma med lite halloween-pimpade muffins och i dag har jag varit på Tårtkurs med inriktning på spritsning....något som var helt nytt för mig... Bilder kommer!!!!

4 kommentarer:

  1. Mamman tackar så jättemycket för den fantastiskt fina tårtan. Väntar med spänd förväntan på Vilgots 6 års tårta.....

    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Häftig! Jag har en liten fråga vart köper du alla sakerna till tårtorna? Har du något bra tips på affär? ;)

    SvaraRadera
  3. De grejer jag använder till tårta typ marsipan, sugerpaste och verktyg köper jag oftas på nätet i 3 olika affärer. www.tartdecor.se , www.kakburken.se och www.strosselochannat.se.

    SvaraRadera